
Campagne voor de buurt met conversie 21.4%.
Toen Den Bergh Tandartsen bij Effectief Online aanklopte was er van een tandartsenpraktijk nog geen sprake. Laat staan van een goed gevuld patiëntenbestand. Wij hebben van start tot opening alles voor Den Bergh verzorgd. Van het ontwerpen van een logo en huisstijl, tot een volledige online strategie én alle omgevingscommunicatie.
Meer patiënten dan gevraagd.
Het werd onze taak om ervoor te zorgen dat voldoende mensen zich inschreven bij de praktijk voorafgaand aan de officiële opening. We kozen voor een persoonlijke aanpak en hebben tandarts Martijn de Blaeij centraal gezet. En met succes. Bij opening van de praktijk leverden wij 166% meer patiënten dan ons was gevraagd. En ja, daar zijn wij best trots op.


Dé tandartspraktijk voor Soesterberg.
Voor de praktijk ontwikkelden wij een mooie huisstijl en website, maar de meeste tijd staken wij in een effectieve campagne om Soesterberg, standplaats van de praktijk, op de hoogte te brengen en te houden van de nieuwe buren. Uit naam van Martijn schreven wij verschillende brieven aan omwonenden. Om de omgeving op de hoogte te stellen van de nieuwe praktijk, maar ook om hen netjes te informeren over de aanstaande verbouwing van het pand. Den Bergh Tandartsen moest gezien worden ‘als goede buur’ en natuurlijk ook als deskundige tandarts. Dit heeft gewerkt. 21.4% van de buren was voorafgaand aan de opening ingeschreven als patiënt.


Goed zichtbaar in lokale media en online.
Online en offline maakten we de praktijk goed zichtbaar in Soesterberg en omstreken. In print en op de websites van lokale media werd over de aankomende praktijk en huidige verbouwing geschreven. In onze eigen online campagnes lieten we de nieuwe medewerkers van de praktijk aan het woord. Zodat nieuwe patiënten vast kennis konden maken met hun toekomstige behandelaars.


Dit kunnen we ook voor jou.
Wil je meer weten over hoe wij dit hebben gedaan? Of wil je liever een gesprek over wat we voor jou kunnen betekenen? Neem dab contact met ons op.